رویدادها آرشیو خبر ها
من به تمام دنیا سفر خواهم کرد

من به تمام دنیا سفر خواهم کرد

دیوید ترزگه اسطوره باشگاه یوونتوس به طور رسمی به عنوان رییس اسطوره های یوونتوس و به عنوان سفیر جهانی باشگاه انتخاب شد. ترزگه 37 ساله که در بین سال های 2000 تا 2010 در یوونتوس بازی می کرد پس از جدایی اش از یوونتوس در تیم های هرکولس، بنی یاس، ریور پلاته، نیوز اولد بویز و اف سی پیون سیتی هند بازی کرد و پس از آن با دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

مهاجم فرانسوی در مصاحبه با کانال یوونتوس در مورد کار جدیدش به گفتگو پرداخت: " حالا می توانم به صورت رسمی بگویم: پس از دوران حرفه ای بلند مدت کفش هایم را آویزان کردم."

" دوران فوتبالی شگفت انگیزی بود، همچنین از لحاظ جنبه ی فردی. در کل یک داستان شگفت انگیز بود. خوشحال هستم چرا که حالا می توانم یک ماجراجویی جدید با باشگاه داشته باشم، جایی که من به عنوان بازیکن و به عنوان یک مرد در آن رشد کردم."

" اکنون قادر خواهم بود تا در نقش جدید به عنوان رییس اسطوره های یوونتوس به رشد کردن ادامه دهم. هیجان زده ام، چرا که این پروژه یووه است."

" یک پروژه جذاب خواهد بود و من مطمئن هستم ما می توانیم به همراه دیگر بازیکنان سابق یووه آن را توسعه دهیم."

اسطوره های یوونتوس تیمی متشکل از ستاره های قدیمی یووه است که برای بازی های نمایشی که در تمام دنیا برگزار می شود مسافرت خواهد کرد.

ترزگه در ادامه گفت:

" تاریخ مهمی پیش رو داریم که بازی چهارم می در فوکوکای ژاپن خواهد بود."

" پس از آن بایستی توسعه های بخش اجتماعی و فرهنگی را پیگیری کنیم. من به تمام دنیا سفر خواهم کرد تا ارتباط نزدیکی بین تمام هوادارانمان و تاریخ خودمان برقرار کنم."

" رویدادهای بزرگی برنامه ریزی شده اند. ابتدا با این ماجراجویی ژاپنی شروع خواهیم کرد و پس از این رویداد، برای توسعه ی این ماجراجویی به سرتاسر دنیا نگاه خواهیم کرد."

" نمی توانم برای شروع صبر کنم و به خاطر بودن به عنوان بخشی از این پروژه بسیار هیجان زده شده ام. بسیار مشتق هستم که به یوونتوس برای گسترش این برنامه کمک کنم."

" بسیار مفتخرم که یوونتوس مرا می خواست که در این برنامه شروع به کار کنم. از جنبه ی شخصی، بازگشت به خانه آسان ترین انتخابی بود که بایستی انجام می دادم. مفتخرم که به خانه و به یووه ای که عاشقش هستم بازگشته ام."

"انجمن مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران"


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: